Školení managementu pro lékaře – únor – duben 2020

Naše školení Vám pomohou přinést do firmy řízení, nastavit pořádek, zvýšit stabilitu i prosperitu a díky tomu získat více času, volnosti.

  • Přišli jste již na to, že bez znalostí managementu nebude Vaše praxe fungovat bezproblémově?
  • Setkali jste se s tím, jak těžké je získat informace k řízení praxe?
  • Zaskočilo Vás, co vše podnikání obnáší, jak se situace mění?
 Přijďte na naše školení. Pohodlně se dozvíte vše, co potřebujete vědět pro řízení své praxe. Díky nabytým znalostem budete moci vést svou firmu tam, kam si přejete. 

Individuální přístup, cenné zkušenosti a znalosti řízení ordinací

  • Problematika řízení praxe je uspořádána do 4 školení.
  • Není důležité, zda svou praxi teprve budujete či několik let provozujete.
  • Školení se konají během února – dubna 2020 –  4 pátky v čase 9.00 – cca 16.00 hod.
  • Abychom se mohli věnovat Vašim individuálním dotazům, vytvořili jsme interaktivní prostředí. Počet míst školení je limitován na 10 účastníků.
  • Přednášky vede Ing. Martina Škrdlantová. S managementem zubních ordinací má bohaté zkušenosti a ráda se o ně s Vámi podělí.
  • Pro každé školení dostanete podklady – jednak přednášku a případně u některých témat také pracovní dokumenty, které vám mohou do budoucna sloužit (tabulky, vzory, atd.)
  • Přednášky jsou šité na míru zubním lékařům, avšak takřka většina informací je platných pro soukromé praxe paušálně.

Témata a termíny

1. Finance, ceníky, ceny, cenové kalkulace – 14.2.2020

Podrobný obsah tohoto školení
  • Struktura cen – jak ceník sestavit, čeho se vyvarovat
  • Drahý materiál – jak a proč s ním v cenách počítat
  • Ceny ve vztahu k odměňování lékařů
  • Akceptace cen pacientem
  • Aktualizace ceníků, změny
  • Cenové kontroly
  • Cash flow
  • Zisk – důvody pro něj, jeho výše
  • Možnost odměňování vlastníka, daňová zátěž
  • Rezervy – jak a proč je budovat, kolik by měly být
  • Jaké ekonomické parametry sledovat
  • Koupě přístroje – financování, odpisy, promítnutí do cen
  • Platební možnosti pacientů – výhody, rizika, řízení systému
  • Řízení vztahů s dodavateli ve vztahu k financím – možnosti, výhody

2. Budování jména firmy a posilování pozice, péče o zaměstnance, péče o klienty – 13.3.2020

Podrobný obsah tohoto školení
  • Jak a proč posilovat své jméno
  • Jak a proč budovat jméno firmy
  • Co dělat pro budování silného jména
  • Jak vnímat a překročit konkurenci
  • Fyzická osoba x s. r. o.
  • Proč mít webové stránky, přínosy kvalitních webových stránek pro firmu
  • Co na webu bezpodmínečně uvést, podmínky úspěšné webové prezentace
  • Kdy je zaměstnanec spokojený, co zaměstnance motivuje a demotivuje
  • Pacient, klient nebo zákazník? Segmentace
  • Zjišťování spokojenosti klientů (jak na to a co nám to přinese)
  • Předpoklad standardních služeb v moderní (nejen stomatologické) praxi
  • Nadstandardní služby – kdy, komu a proč
  • Jaké parametry sledovat, důležité ukazatele
  • Recepce a office manager – výhody a přínosy této pozice, pracovní náplň

3. Mzdy, personalistika (lékaři, DH a sestry) – 27.3.2020

Podrobný obsah tohoto školení
  • Fluktuace a (ne)zaměstnanost
  • Jak sestavit inzerát a kde inzerovat, jak vést pracovní pohovor
  • Co vše je třeba při zahájení pracovního poměru, jak sestavit pracovní smlouvu
  • Odměňování – základní pravidla
  • Začlenění pracovníka do týmu, pracovní řády a protokoly
  • Nastavení mezd, vývoj odměňování v čase
  • Vzdělávání – za jakých podmínek ho hradit, proč vzdělávání podporovat
  • Konkurenční doložka

4. Vaše povinnosti ve vztahu k zaměstnancům, pacientům i úřadům, práva pacienta, práva zaměstnanců – 17.4.2020

Podrobný obsah tohoto školení
  • Jaká práva má pacient a z toho pro Vás vyplývá
  • Jaké povinnosti má poskytovatel zdravotních služeb ve vztahu k pacientům
  • Jaká práva mají zaměstnanci a jak je začlenit do provozu
  • Jaké povinnosti máte jakožto zaměstnavatelé a jak se připravit
  • Úřady, kontroly – co nás nepříjemného může potkat, jak se na to připravit
  • Řízení rizik – prevence, opatření
  • Jaké negativní reakce vnímat od pacientů a proč, jak na ně reagovat
  • Zaměstnanci – jak předejít problémům a zklamáním
  • Nejčastější události, které lékaře vysilují, jak jak proti tomu bojovat

Cena a bonusy zdarma

Balíček obsahující všechna 4 školení stojí 19.965 Kč (včetně DPH). Účastníci školení navíc mohou během trvání školení s Ing. Martinou Škrdlantovou cokoliv ohledně řízení praxe konzultovat (e-mailem, telefonicky či po dohodě osobně). Navíc získávají po skončení školení zdarma na 1 rok přístup do Infoservisu, díky kterému zůstanou informováni o aktuálním dění a obdrží další tipy a triky ohledně vedení praxe.

Cena jednotlivého školení je 5.929 Kč (bez nároku na konzultace zdarma a infoservis zdarma). Díky omezenému počtu míst obsahujeme prioritě zájemce o všechna školení v balíčku.

Místo konání

Praha 10, Pod Sychrovem I 83 (budova zubní kliniky Studio 32)

Školení je již obsazeno, ale rádi Vás zapíšeme mezi náhradníky. Je možné, že se nějaké místo uvolní.

Přihláška na školení (nyní pouze mezi náhradníky)

  • Fakturační údaje

    Prosíme Vás o pečlivé vyplnění níže uvedených údajů, na základě kterých Vám zašleme fakturu.

Nehodí se Vám termíny? Rádi Vám dáme Vám vědět, až vypíšeme další sérii školení (pravděpodobně podzim 2020). Kontaktujte nás.