Naše školení Vám pomohou přinést do firmy řízení, nastavit pořádek, zvýšit stabilitu i prosperitu a díky tomu získat více času, volnosti.
- Přišli jste již na to, že bez znalostí managementu nebude Vaše praxe fungovat bezproblémově?
- Setkali jste se s tím, jak těžké je získat informace k řízení praxe?
- Zaskočilo Vás, co vše podnikání obnáší, jak se situace mění?
[googlefont font=“Patrick Hand“ size=“20px“ margin=“10px 0 10px 0″] Přijďte na naše školení. Pohodlně se dozvíte vše, co potřebujete vědět pro řízení své praxe. Díky nabytým znalostem budete moci vést svou firmu tam, kam si přejete. [/googlefont]
Individuální přístup, cenné zkušenosti a znalosti řízení ordinací
- Problematika řízení praxe je uspořádána do 4 školení – 13. a 14.11., 27. a 28.11.2020.
- Školení bude intenzivní. Jde o 2 pátky a 2 navazující soboty v čase 9.00 – cca 16.00 hod. Tím ztratíte minimum ordinačního času (což po tržně vlahém jarním období asi každý lékař uvítá) a dozvíte se v krátkém časovém období maximum informací. Navíc v pátek večer bude určitě čas někam zajít, popovídat si neformálně.
- Přednášky vede Ing. Martina Škrdlantová. S managementem zubních ordinací má bohaté zkušenosti a ráda se o ně s Vámi podělí.
- Pro každé školení dostanete podklady – jednak přednášku a případně u některých témat také pracovní dokumenty, které vám mohou do budoucna sloužit (tabulky, vzory, atd.)
- Přednášky jsou šité na míru zubním lékařům, avšak takřka většina informací je platných pro soukromé praxe paušálně.
Témata a termíny
1. Finance, ceníky, ceny, cenové kalkulace – pátek 13. 11. 2020
[toggle title=“Podrobný obsah tohoto školení“ open=“ false“]
- Struktura cen – jak ceník sestavit, čeho se vyvarovat
- Drahý materiál – jak a proč s ním v cenách počítat
- Ceny ve vztahu k odměňování lékařů
- Akceptace cen pacientem
- Aktualizace ceníků, změny
- Cenové kontroly
- Cash flow
- Zisk – důvody pro něj, jeho výše
- Možnost odměňování vlastníka, daňová zátěž
- Rezervy – jak a proč je budovat, kolik by měly být
- Jaké ekonomické parametry sledovat
- Koupě přístroje – financování, odpisy, promítnutí do cen
- Platební možnosti pacientů – výhody, rizika, řízení systému
- Řízení vztahů s dodavateli ve vztahu k financím – možnosti, výhody
[/toggle]
2. Budování jména firmy a posilování pozice, péče o zaměstnance, péče o klienty – sobota 14. 11. 2020
[toggle title=“Podrobný obsah tohoto školení“ open=“ false“]
- Jak a proč posilovat své jméno
- Jak a proč budovat jméno firmy
- Co dělat pro budování silného jména
- Jak vnímat a překročit konkurenci
- Fyzická osoba x s. r. o.
- Proč mít webové stránky, přínosy kvalitních webových stránek pro firmu
- Co na webu bezpodmínečně uvést, podmínky úspěšné webové prezentace
- Kdy je zaměstnanec spokojený, co zaměstnance motivuje a demotivuje
- Pacient, klient nebo zákazník? Segmentace
- Zjišťování spokojenosti klientů (jak na to a co nám to přinese)
- Předpoklad standardních služeb v moderní (nejen stomatologické) praxi
- Nadstandardní služby – kdy, komu a proč
- Jaké parametry sledovat, důležité ukazatele
- Recepce a office manager – výhody a přínosy této pozice, pracovní náplň
[/toggle]
3. Mzdy, personalistika (lékaři, DH a sestry) – pátek 27. 11. 2020
[toggle title=“Podrobný obsah tohoto školení“ open=“ false“]
- Fluktuace a (ne)zaměstnanost
- Jak sestavit inzerát a kde inzerovat, jak vést pracovní pohovor
- Co vše je třeba při zahájení pracovního poměru, jak sestavit pracovní smlouvu
- Odměňování – základní pravidla
- Začlenění pracovníka do týmu, pracovní řády a protokoly
- Nastavení mezd, vývoj odměňování v čase
- Vzdělávání – za jakých podmínek ho hradit, proč vzdělávání podporovat
- Konkurenční doložka
[/toggle]
4. Vaše povinnosti ve vztahu k zaměstnancům, pacientům i úřadům, práva pacienta, práva zaměstnanců – sobota 28. 11. 2020
[toggle title=“Podrobný obsah tohoto školení“ open=“ false“]
- Jaká práva má pacient a z toho pro Vás vyplývá
- Jaké povinnosti má poskytovatel zdravotních služeb ve vztahu k pacientům
- Jaká práva mají zaměstnanci a jak je začlenit do provozu
- Jaké povinnosti máte jakožto zaměstnavatelé a jak se připravit
- Úřady, kontroly – co nás nepříjemného může potkat, jak se na to připravit
- Řízení rizik – prevence, opatření
- Jaké negativní reakce vnímat od pacientů a proč, jak na ně reagovat
- Zaměstnanci – jak předejít problémům a zklamáním
- Nejčastější události, které lékaře vysilují, jak jak proti tomu bojovat
[/toggle]
Cena a bonusy zdarma
Balíček obsahující všechna 4 školení stojí 19.965 Kč (včetně DPH). Účastníci školení navíc mohou během trvání školení s Ing. Martinou Škrdlantovou cokoliv ohledně řízení praxe konzultovat (e-mailem, telefonicky či po dohodě osobně). Navíc získávají po skončení školení zdarma na 1 rok přístup do Infoservisu, díky kterému zůstanou informováni o aktuálním dění a obdrží další tipy a triky ohledně vedení praxe.
Cena jednotlivého školení je 5.929 Kč (bez nároku na konzultace zdarma a infoservis zdarma). Díky omezenému počtu míst obsazujeme prioritě zájemce o všechna školení v balíčku. Jednotlivá školení budeme případně obsazovat později.
Místo konání
Všechna školení se budou z důvodu vládních opatření konat online.
Čas školení je 9:00 – cca 16:00.
Přihláška na školení
[gravityform id=“5″ name=“Přihláška na školení“ title=“false“ description=“false“ ajax=“false“]
Nehodí se Vám termíny? Rádi Vám dáme vědět, až vypíšeme další sérii školení (pravděpodobně jaro 2021). Kontaktujte nás.