Informace a doporučení k administrativním aspektům vedení praxe.

Nevíte, co vše máte z administrativy hlídat a plnit? Na jednu stranu Vás to nebaví a na druhou stranu byste měli rádi vše v pořádku? Pomůžeme Vám vše nastavit správně a prakticky. Díky tomu můžete svou praxi řídit lépe a efektivněji. 

Pro otevření praxe (získání registrace pro poskytování zdravotních služeb) je potřeba řada dokumentů (schválený provozní řád, vyplněná žádost o udělení oprávnění k poskytování zdravotních služeb, …). Aby ale praxe fungovala bezproblémově a vyhnuli jste se do budoucna nepříjemnostem ze strany pracovníků, pacientů i úřadů, je potřeba zavést do praxe určité dokumenty, postupy a opatření. To Vám pomůže Vaši praxi lépe řídit.

Začínající praxe mají velkou výhodu, že vše může běžet hladce již od počátku (vždy dá méně práce systém nastavit, zavést a udržovat, nežli řešit pochybení či nepříjemnosti vzniklé nedodržením legislativy), na druhou stranu nikdy není pozdě.

Mějte dokumentaci v pořádku

Doporučíme Vám konkrétní postupy a opatření.

Aktuální a praktické informace k vedení bezproblémové praxe

Připravíme pro Vás aktuální a praktické informace, které Vás upozorní na více či méně závažné body týkající se administrativních aspektů poskytování zdravotních služeb. Formou pokynů Vás provedeme problematikou. Zpráva se bude týkat čtyř oblastí:

  1. Pokyny a doporučení pro přístrojovou dokumentaci a materiálové vybavení
  2. Pokyny a doporučení pro provoz na pracovišti
  3. Pokyny a doporučení pro dokumentaci ve vztahu k pracovníkům
  4. Pokyny a doporučení pro dokumentaci ve vztahu k pacientům
  5. Pokyny a doporučení ve vztahu k úřadům

Cílem je informovat Vás o detailech dané úzké problematiky a dát Vám informace k tomu, abyste ji mohli ve své praxi nastavit správně. Víme, že informace jsou jen začátek. Nejdůležitější je dané body zavést do běžného provozu. Proto Vám pro oblasti, pro které to bude možné, připravíme dokumenty či vzory.

Nejdůležitější si je uvědomit, že všechna opatření jsou v prvé řadě důležitá pro zajištění bezpečného chodu praxe ve vztahu k pracovníkům, pacientům a vedení. Teprve poté hraje roli případná možnost kontroly ze strany úřadů.

Jak pracujeme?

  1. Zašleme Vám nabídku, ve které bude uveden rozsah řešené problematiky. Jestliže Vám bude vyhovovat, pokročíme k bodu 2.
  2. Připravíme Vám zprávu s detailními, praktickými a aktuálními informacemi o Vašich povinnostech ve vztahu k administrativním aspektům vedení praxe. Dokument s informacemi má cca 35-40 stran. Zašleme Vám jej  elektronickyPřipravíme Vám také vzorové dokumenty, se kterými budete dále pracovat (opět předáme elektronicky).
  3. Budeme Vám k dispozici pro případné dotazy k obdrženému materiálu.
  4. Další jeden rok Vás budeme zdarma informovat o novinkách v této problematice, předáme Vám tipy ohledně vedení praxe.

Cena

Cena: 10.781 Kč (včetně DPH), 1 rok Informačního servisu je zdarma

Připravte se na kontroly

Zhrozili jste se rozsahem požadavků a možných problémů? Zaskočily Vás informace od kolegů, kteří nějakou kontrolu absolvovali? Připravte se a využívejte výhod, které kvalitně vedená dokumentace přináší. Pomůžeme Vám vše zavést do praxe a nastavit pořádek a informovanost, abyste měli více času na svou lékařskou práci.