Online večerní školení managementu pro lékaře – říjen až listopad 2023

Zajímají Vás informace, které se týkají řízení zubní ordinace (či obecně firmy, která je poskytovatelem zdravotních služeb)?

Přišli jste již na to, že bez znalostí managementu nebude Vaše praxe fungovat bezproblémově?

Setkali jste se s tím, jak těžké je získat informace k řízení praxe?

Přihlašte se na naše online školení. Jednoduše z pohodlí domova se dozvíte vše potřebné, co potřebujete vědět pro řízení své praxe. Ušetříte čas a díky nabytým znalostem budete moci vést svou firmu tam, kam si přejete. 
  • Obsah přednášek je uspořádán do 9 témat.
  • Přednášky jsou šité na míru zubním lékařům, avšak většina informací je platných pro soukromé praxe paušálně. Není důležité, zda svou praxi teprve budujete či několik let provozujete.
  • Školení se konají během několika týdnů po sobě (vždy v pondělí) v čase 20 –  cca 22 hod. Začínáme 2. 10. 2023, končíme 27. 11. 2023.
  • Přednášky se účastníte z pohodlí domova (počítače, který je připojený na internet). Zda aktivně (formou chatu) či pasivně – to je na Vás.
  • V případně, že se nebudete moci účastnit, pošleme Vám video záznam ve formátu mp4.
  • Abychom se mohli věnovat Vašim individuálním dotazům, vytvořili jsme interaktivní prostředí. Počet míst školení je limitován.
  • Přednášky vede Ing. Martina Škrdlantová. S managementem zubních ordinací má bohaté zkušenosti a ráda se o ně s Vámi podělí
  • Pro každé školení dostanete předem e-mailem podklady – přednášku a případně u některých témat také pracovní dokumenty, které vám mohou do budoucny sloužit (tabulky, vzory, atd.)

Balíček obsahující všech 9 školení stojí 19.602 Kč (včetně DPH). Balíček je vázán na konkrétní osobu. Cena jednotlivého školení je 2.904 Kč.

Témata a termíny

1. Jak sestavit ceník 2. 10. 2023

  • Struktura cen – jak ceník sestavit, čeho se vyvarovat
  • Přímý materiál
  • Ceny ve vztahu k odměňování lékařů
  • Akceptace cen pacientem
  • Aktualizace ceníků, změny
  • Cenové kontroly

2. Finance – 9. 10. 2023

  • Cash flow
  • Zisk – důvody pro něj, jeho výše
  • Rezervy – jak a proč je budovat, kolik by měly být
  • Jaké ekonomické parametry sledovat
  • Koupě přístroje – financování, odpisy, promítnutí do cen
  • Platební možnosti pacientů – výhody, rizika, řízení systému
  • Řízení vztahů s dodavateli ve vztahu k financím – možnosti, výhody
  • Možnost odměňování vlastníka, daňová zátěž

3. Budování jména firmy a posilování pozice – 16. 10. 2023

  • Jak a proč posilovat své jméno
  • Jak a proč budovat jméno firmy
  • Co dělat pro budování silného jména
  • Jak vnímat a překročit konkurenci
  • Fyzická osoba x s. r. o.

4. Personalistika – lékaři, DH a sestry – 23. 10. 2023

  • Fluktuace a (ne)zaměstnanost
  • Koho je možné zaměstnat
  • Jak sestavit inzerát a kde inzerovat
  • Jak vést pohovor
  • Co vše je třeba při zahájení pracovního poměru
  • Jak sestavit pracovní smlouvu
  • Odměňování – základní pravidla
  • Začlenění pracovníka do týmu
  • Pracovní řády a protokoly

5. Péče o zaměstnance – 30. 10. 2023

  • Kdy je zaměstnanec spokojený
  • Co zaměstnance motivuje a demotivuje
  • Dlouhodobá spolupráce – co pro to udělat
  • Vývoj odměňování v čase
  • Hodnocení (spolu)práce
  • Vzdělávání – za jakých podmínek ho hradit, proč vzdělávání podporovat
  • Konkurenční doložka ?

6. Péče o klienty – 6. 11. 2023

  • Pacient, klient nebo zákazník?
  • Zjišťování spokojenosti klientů (jak na to a co nám to přinese)
  • Předpoklad standardních služeb v moderní (nejen stomatologické) praxi – 9 okruhů
  • Segmentace klientů
  • Nadstandardní služby – kdy, komu a proč
  • Čemu se vyvarovat, co nedělat
  • Jaké parametry sledovat, důležité ukazatele
  • Recepce a office manager – výhody a přínosy těchto pozic, konkrétní náplň práce

7. Webová prezentace – 13. 11. 2023

  • Proč mít webové stránky, přínosy kvalitních webových stránek pro firmu
  • Co na webu bezpodmínečně uvést a co vše je dále možné
  • Podmínky úspěšné webové prezentace
  • Jak web spravovat
  • Jak a proč sledovat, co kdo o mne píše a jak na to reagovat
  • SEO?

V případě zájmu se můžeme věnovat konkrétním stránkám účastníků školení.

8. Negativní vněmy – 20. 11. 2023

  • Řízení rizik – prevence, opatření
  • Jaké negativní reakce vnímat od pacientů a proč, jak na ně reagovat
  • Zaměstnanci – jak předejít problémům a zklamáním
  • Úřady, kontroly – co nás nepříjemného může potkat, jak se na to připravit
  • Nejčastější události, které lékaře vysilují, jak jak proti tomu bojovat

9. Práva pacienta, práva zaměstnanců, Vaše povinnosti – 27. 11. 2023

  • Jaká práva má pacient a z toho pro Vás vyplývá
  • Jaké povinnosti má poskytovatel zdravotních služeb ve vztahu k pacientům
  • Jaká práva mají zaměstnanci a jak je začlenit do provozu
  • Jaké povinnosti máte jakožto zaměstnavatelé a jak se připravit
  • Jaké další povinnosti jako poskytovatelé zdr. služeb máte
Naučíme Vás to, co byste jinak pracně vyzobávali od kamarádů nebo z diskuzí na sociálních sítích. Neučte se z vlastních chyb, nechte si veškeré potřebné informace naservírovat cíleně a individuálně pro Vás.

Přihlásit se na online školení managementu pro lékaře