Webinář 27.11.2017 zdarma – Marketing není neslušné slovo

Ač si to třeba někdo nepřizná, v řadě oborů zdravotnictví panuje konkurence. Nebo třeba je ve vašem městě či oboru konkurence zatím není, ale s odchodem starší generace může být vše jinak.

Marketing bývá často opomíjenou oblastí v soukromých praxích lékařů. Ač je Vaším posláním léčit, musíte být schopni dostát svým závazkům vůči jiným (zaměstnancům, dodavatelům). A protože léčit jistě chcete co možná nejlépe, musí se ještě najít prostředky i prostor na nové přístroje, materiál, vzdělávání a další.

„Marketing je nedílnou součástí každé úspěšné firmy. Platí to i ve zdravotnictví.“

Co umí marketing ve zdravotnictví

Marketing je nástroj, jak sladit Vaše potřeby s tím, co chtějí Vaši pacienti. Marketing není jen nástroj pro prodejce pochybného nádobí či vysavačů. Co Vám ve zdravotnictví přinese?

Budování značky Vám pomůže stát se preferovaným zaměstnavatelem. Díky tomu nebudete pociťovat problém s nedostatkem kvalitních pracovníků.

Klientů, kteří si jsou ochotni či schopni hradit léčbu mimo rámec výkonů zdravotních pojišťoven není neomezeně. Díky začlenění marketingu do praxe získáte tu klientelu, na kterou je Vaše praxe cílena.

Návštěvy klientů se neomezí jen na akutní řešení zdravotních problémů, ale začnete se více věnovat plánovaným výkonům, ubude Vám i problémů s komunikací, vysvětlováním, obhajováním cen.

Pochopili jste právě výhody marketingu? Změnili jste názor na marketing ve zdravotnictví? Přeskočte ty, kteří ještě nepochopili a získejte pro svou praxi výhody, o kterých neznalý netuší.

Školení bude probíhat živě. Školí Ing. Martina Škrdlantová. Na základě Vaší přihlášky Vám zašleme odkaz k jeho sledování.

Kdy? V pondělí 27. listopadu 2017 ve 20 hod.